Mijn Verhuis

Mijn Verhuis is jouw administratieve partner tijdens je verhuis. Alle contracten die je kan bedenken, brengen ze in orde. Zo kan jij je focussen op inpakken, schilderen, meubels kopen... Ze zijn gespecialiseerd in het verhuizen van je energie-, telecom- en watercontracten. Ze vergelijken jouw bestaande contracten met verschillende leveranciers en stellen de best mogelijk optie aan je voor. Mijn Verhuis was op zoek naar een manier om hun aanvragen te managen en daar kwam CodeKick aan te pas. We ontwikkelden een online platform waar alle administratie gemanaged kan worden op een eenvoudige manier. Aansluitend werd een nieuwe website ontwikkeld, die volledig past bij de frisse uitstraling van Mijn Verhuis Daarnaast was de klant op zoek naar een partner om hun sociale media kanalen te onderhouden en hun site te boosten. Dat klonk als een perfecte uitdaging voor CodeKick, dus ook die ging we aan.

Efficiënt platform voor aanvragen

Omdat Mijn Verhuis de aanvragen die binnenkomen op de site, wilde managen op een betere manier besloten ze hiervoor aan te kloppen bij CodeKick. Mijn Verhuis is geen onbekende, we helpen hen al een tijdje met hun site en de online begeleiding (waaronder sociale media en e-mailmarketing). Juist om die reden begrepen we al snel waar ze naartoe wilden: een eenvoudig manier van aanvragen verwerken en dat deden we.

Om deze uitdaging aan te gaan besloten we te gaan voor een module op de bestaande site van Mijn Verhuis. Op die manier kunnen partners inloggen of klanten eenmalig een aanvraag indienen. Je kan je gegevens invullen, het type aanvraag kiezen en de diensten kiezen waarvoor je bij Mijn Verhuis terecht gekomen bent. Een complexe administratie omtoveren in een makkelijke aanvraag.

 

Sterk online verhaal

Mijn Verhuis kwam aankloppen bij CodeKick met de vraag om hun sociale media kanalen wervend te houden. Want we weten allemaal hoe belangrijk het is om online actief te blijven. Daarnaast is voor hen vaak een moeilijke zoektocht naar de geschikte deskundige voor de job. Tenslotte hadden ze graag een e-mailautomation gezien voor wie zich aanmeldt op een van de maillijsten. 

Om meer aanvragen te generen, verzorgt CodeKick sociale media-advertenties afhankelijk van de doelstelling. Ook verzorgen we hun sociale media kanalen om continuiteit te bereiken, van Facebook tot LinkedIn en Instagram. Geen platform te klein! Om ervoor te zorgen dat de recrutering van Mijn Verhuis in de toekomst vlotter kan lopen, werkten we in samenspraak met de klant een creatieve employer branding-campagne uit. Om een potentiële lead niet achter te laten, ontwikkelden we een e-mailautomation bij iedere aanvraag of inschrijving.

"CodeKick kon ons verhaal waarmaken en vertaalde onze noden probleemloos naar een toekomstgerichte tool die onze groei en visie ondersteunt."