E-mailmarketing

Je klanten dichterbij houden door ze regelmatig aan te spreken? Het kan met e-mail marketing. Klanten voelen zich persoonlijk aangesproken dankzij jouw mail, want je denkt aan hen en wil ze blijven inspireren om jouw product te kopen. Geef nu toe, we zijn allemaal wel blij met een persoonlijke mail van onze favoriete voetbalploeg?

“Email has an ability many channels don't: creating valuable, personal touches—at scale.”

– David Newman

Snel een groot bereik

Een van de grote voordelen van e-mail marketing is de kostprijs. Je spreekt een grote doelgroep aan zonder ze elk individueel te moeten contacteren. Direct mailing bezorgt je een hoop meer werk.

Dankzij een goede e-mail marketing tool zoals Mailchimp kun je alles tot in de details bijhouden: het aantal clicks, wie waar op klikte, open ratio etc.

Met de juiste kennis en expertise zal je mail helemaal niet in de spam terechtkomen. En daarvoor is CodeKick er. Een sterke campagne met de juiste segmentatie en aanpak.

In goeie handen bij onze copywriter

 

Wist je dat wij een award-winning copywriter onder ons midden hebben? Digital marketeer Sven won tijdens zijn opleiding al zijn eerste prijs van Genootschap De Gouden Veer.

Sinds 1978 is de Gouden Veer de meest prestigieuze schrijfprijs voor commerciële teksten in Vlaanderen. Sterker nog: het is de enige marketingprijs ter wereld in 18 karaat puur goud. Dat juweel mocht Sven jammer genoeg niet mee naar huis nemen, maar wel het Gouden Dons. Het kleine broertje. Met als echte prijs een professionele cursus copywriting. Met als docenten de beste copywriters van het land. Als dat geen referentie is. 

► Ik wil Sven als mijn tekstschrijver